merhaba, hiç bir ek ücret ödemiyorum tek yaptığım şey cilde uygun olan cilt bakım ürünlerini cildinizde keşfetmek ve öyle almak gül hastalığı denilen bir hastalık var bende dermatolog kontrollüydüm fakat baktım ki boşa para ödemekten başka bir şey değil çözümü yüz yıkama jeli, nemlendirici krem, güneş kremi üçlüsünde buldum. Erkek - kadın farketmeksizin insanların yanlış bildiği bilgi olarak düşündüğüm güneş kremini güneşte sürülmesi gerektiğini düşünen kitle mevcut ama aslında kaç yaşında olursak olalım güneş kremi her yaş a her cilde gerekli kırışıklanma ve cildin alacağı hasarları önlemektedir. La roche posay markasının ürünleri tüm kitleye piyasada tavsiye edilmektedir dermatologlar tarafından da öneriliyor hiç bir zaman şu kremi al kesin çözüm diyemezler cildinizle uyumlu ürünü keşfetmelisiniz bunu da markaların test ürünleri yani tanışma paketleriyle deneyebilirsiniz tabi 2-3 günde anlaşılamaz doğru ürün doğru cilt yapısına uygulanırsa sıkıntısız problemler çözülür. Sabah akşam yüz yıkama jeli kullanıyorum tto marka kullnıyorum şu anlık fakat benim cildime daha hafif bir yıkama jeli uygun olduğundan la roche markasına ait almayı düşünüyorum fakat deneme ve başlangıç için tto markasını yüz yıkama jeli olarak kullanabilirsiniz genel rutin hayatta olması gereken bakım ürünlerinden olduğunu düşünüyorum ne kadar yüzümüzü yıkasakta bakteriler hala mevcut oluyor bu yüzden hayatımızın bir bölümünde olması gerekiyor. Özelliklede güneş kremi yüz kusurları vb sorunlar olmaması adına sürekli kullanılmasını düşünüyorum ve kendimde kullanıyorum.
Hocam ozelden yazdim bakabilir misiniz