ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda 2.70 civarlarına api çektiğini söyleyen var hocam nasıl ana sağlayıcı oluyor o serviste?
Tamam fiyatı 2.30 TL'ye indiriyorum,ana sağlayıcı benim. Size özel servis açıyorum bana k.adı adı iletin. Hala ne demek istediğimi anlamadınız.