tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seçim sonrası altın piyasası düşüşe geçti bence bunun sebebi belirsizliklerin ortadan yavaş yavaş kaybolması.
Peki dolar ne olur ? Gıda ne olur ? Araç fiyatları ne olur ?

Tarafsızlıkla soruyorum. Tarafsızce cevap verin lütfen.
En son banladığınız konunuzun ekran görüntüsünü almıştım. Masaüstümde duruyor.
Ekonomide muhakkak yeni dip dalgalar gelecek.
Ve yeni dip dalgalar geldiğinde yazdığınız mesajın ekran görüntüsünü gösterip, hocam hani düzelme gelecekti diyeceğim. Bakalım ne diyeceksiniz ozaman.