Hocam amacınız tartışma, kavga yaratmak mı? İnsanları ötekileştirmeyin.
Amacınız buysa başka mecralara alalım sizi. R10 Sizin gibi zihniyetlerin barınacağı bir mecra değil.
Bu nasıl zihniyet ya.
Faize yatıran direk kafir mi oluyor yoksa dinen günah birşeyi yaptığı için günahkar mı? Bırakın bunları
Yok olur mu hocam ailecek Kızılaya vs diğer kurumlara çökenler için geçerli değil bu 🤷🏻♂ laik bir ülkede kimse kimseyi sorgulayamaz ve laiklik olan bir ülkede Nas politikası olmaz.