Merhaba. Eşinizin sağlık durumuna göre doğumun ne şekilde olacağına karar veren doktordur genelde. Eğer sağlık yönünde bir problem yok ise kadının isteğine göre hareket eder.
Sosyal medyada gördüğünüz oran doğru olabilir. Şuan bir çok kişi daha az acı çekeyim diye korkudan sezaryene yöneliyor.
Allah analı babalı büyütsün İnşallah