ona doktor karar vermiyor mu ya? benim bildiğim yapılabiliyorsa her zaman ilk tercih normal doğumdur.
Yanlış anlaşılmasın bilgili biri değilim çocuğum falan yok. Ama benim bildiğim böyle oluyor. Siz bence bir de devlet hastanesinde bi doktora gösterin. Ben artık devlet hastanelerine özelden daha çok güveniyorum.

Edit: şimdiden hayırlı olsun sağlığıyla gelsin inşallah yavrunuz