Arkadaşlar merhaba, eşim yakında doğum yapacak. Biz normal doğum olsun istiyoruz. Ancak düzenli gittiğimiz özel hastane sosyal medyasında paylaştığı doğumların 10/8 i sezeryan. Acaba bu hastane işin kolayına kaçıp sezeryan mı yapıyordur herkesi ? Bu konuda fikriniz ve bilginiz varsa paylaşabilirseniz sevinirim. Teşekkürler.