Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam uzun süredir kullanıyorum 1 yıldır kullanan tanıdığım da var ve hiçbir sorun olmadı, faizi tamamıyla aldı ama tabiki risk var risk olsun istemiyorsa insanlar %30 veren vadeli hesaplar mevcut.
Ben bilgi paylaşıyorum hocam,
Sorunu banka batar, fon değer kaybederse yaşar zaten 1 yıldır kullanması bir şey ifade etmiyor arkadaşınızın. Sadece risk sözleşmesi imzalatıyorlar ve bankanın kendi özel fonu olduğu için devlet teminatında olmadığını belirtiyorlar.

%30 ve üzeri vadeli hesapların max. vade süresini sordum ben de size zaten mesela 6 ay veya 1 yıl vade ile bu oranları veriyorlar mı? ben şubelerde bu oranın %40'ları aştığını da duydum ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bir fikrim yok.