%40 ve hatta 1 yil vadeliye faizi pesin odemeli yatirim yapnlar varmis.Hangi banka neye gore yapiyor bilmiyorum ama sosyal mecralarda cokca bu sekilde bilgi dolasiyor.
Bu sekilde teklif alan veya degerlendiren varsa yazsin lutfen.
Genelde yüksek miktarlarda bazı bankalar oldukça fazla faiz veriyor hocam veya uzun süreli parayı koyunca %40 verenler olacağını düşünüyorum. Faiz sitelerinden baktığım kadarıyla gördüğüm en yüksek miktar %37ydi ama onun da sınırlaması var tabiki 1m falan yatırılıyor.