%40 ve hatta 1 yil vadeliye faizi pesin odemeli yatirim yapnlar varmis.Hangi banka neye gore yapiyor bilmiyorum ama sosyal mecralarda cokca bu sekilde bilgi dolasiyor.
Bu sekilde teklif alan veya degerlendiren varsa yazsin lutfen.