En yüksek faizleri bu iki banka veriyor ve çoğu kişi karşı çıkacak olsa da şahsen ben mantıklı buldum.
Bugün altın ve dolar alacak olsam hem risk almış olucam hemde döviz krizinden ortada kalıcam.
Altın alsam maks vereceği yıllık %40-50 kar olur o da kesin değil, ülkenin ekonomisi hiç mantıklı ilerlemiyor şu haliyle.