MistikBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir platformda böyle çağ gerisi bir yorum.
Tesadüfen yer çekimini bulmak nedir yahu? Şok geçirdim yorumu okurken.
Isaac Newton, yer çekimini yorumlayana kadar, sizce hiç kimsenin kafasına elma düşmedi mi, sizce hiç kimse ağaçtan yere elma düşüşü görmedi mi? Böyle bir anda olağanüstü bir kavrama, analiz ve yorum yeteneğiyle yer çekimine yönelik bir zihinsel sürecin başlaması tesadüfi olay mıdır?
Her gün bir öncekinden daha şaşırtıcı olarak devam ediyor. 👌
O yorumu umursamadığım için cevap verme gereği duymadım Kendisinin kafasına da elma düşse kendisi de bulurmuş gibi yazmış