bangBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok artık.. bazılarına bilim adamı demek bilim adamlarına haksızlık olur bence.. tesadüfen yer çekimini bulmanın bilim adamlığıyla bi ilgisi yok. beyin yapılarına gelince aynı beyin sende bende de var. zeka seviyeleri yüksek veya çok okuyup araştırdıkları için bazı şeyleri bizlerden daha iyi kavrayabiliyorlar.
Böyle bir platformda böyle çağ gerisi bir yorum.
Tesadüfen yer çekimini bulmak nedir yahu? Şok geçirdim yorumu okurken.
Isaac Newton, yer çekimini yorumlayana kadar, sizce hiç kimsenin kafasına elma düşmedi mi, sizce hiç kimse ağaçtan yere elma düşüşü görmedi mi? Böyle bir anda olağanüstü bir kavrama, analiz ve yorum yeteneğiyle yer çekimine yönelik bir zihinsel sürecin başlaması tesadüfi olay mıdır?
Her gün bir öncekinden daha şaşırtıcı olarak devam ediyor. 👌