yok artık.. bazılarına bilim adamı demek bilim adamlarına haksızlık olur bence.. tesadüfen yer çekimini bulmanın bilim adamlığıyla bi ilgisi yok. beyin yapılarına gelince aynı beyin sende bende de var. zeka seviyeleri yüksek veya çok okuyup araştırdıkları için bazı şeyleri bizlerden daha iyi kavrayabiliyorlar.