Konum yurtdışı diyor ne kadar doğru bilmem ama aklına gelmiyodur eminim yani. 10 yıl sadece sana bana ilerlemiyo ki.
Ek: 10 yıl diyince üyenin 2007-2008 tarihli bir üyeliği falan var sandım. Benim kafa 2015'te falan kalmış herhalde. Olayın 2014'te yaşandığını görünce çok geçmemiş dedim içimden...
Olayın yaşandığı sıra üyeliği çok eski olmadığı için sanırım sorumluluk adı altında ban atılmış. Aynı hareketi bugün yapsa yönetimin böyle bir üyeyi kaybetmemek için elinden geleni yapacağını düşünüyorum.