Hocam ben hiç almadım ama bu forumdan gerçekleştirdiğim ticaretlerden total bazda bakarsak 1 senelik 6-7 tane kurumsal alırdım (7 Aydır Pazarlıyorum Hizmetimi) almakta mantıklı fakat bana cash biraz daha tatlı geliyor farklı yönlerden yatırımlarımı yapıyorum ilerde kur bazında etkilenmemek için altın ve dolara yatırıyorum ama bu sene almayı düşünüyorum son bir almam gereken fiziksel sunucu var gözü karartıp 1 veya 2 seneliği gömeceğim bu arada hizmetinizi iyi pazarlamak sizin elinizde üyelikle alakası yok üyelik sadece size hizmetinizi sunmak için fırsat verir ama siz fırsatın ayağınıza gelmesini beklemeyin