Ulaşıp yardımcı olmaya çalışan 2 arkadaşa çok çok teşekkür ediyorum. En iyisi devletimizin birimlerinin bu duruma el atması olacaktır.
İlginizden dolayı çok teşekkür ederim. Olayın rehaveti ile konuya giriş yaparken Merhaba demeyi dahi unutmuşum lütfen kusura bakmayın. İyi geceler iyi forumlar dilerim.