Gecmis olsun hocam karektersiz insan cok malesef. 2 hafta once kanva ögretmen lisansi satin aldim birinden. Ögretmen lisansi olan kisi istedigi kadar kisiye kanva pro icin davet atabiliyor. Arkadaslarimi kanva pro icin davet ettim kabul ettiler. Ertesi gün sistemden ögretmen lisansi mi sildi vé davet ettigim tüm kisileri hesabi silindi normal uyelige döndü. WhatsApp tan yazdim durumu anlattim ,yanlislikla silindigini soyledi. Hesabimi tekrardan ögretmen lisansi olarak onayladi. Tekrar davet attim arkadaslarimi. 3 . Gün hesabi yine sildi🙂Bana Lisans satan kisi bi baskasinin sikayeti Uzerine banlanmis . Ogretmen lisansi ile bu davetleri ucretsiz degilde para ile satmis olsaydim bir cok kisiyle ciddi anlamda sorun yasayacaktim.
Bundan haric farkli bir konu daha var. Parasini odedim hesap aldim birinden. Hesabin eski sifresini atmis Bana. WhatsApp tan yazdim 2 defa . 3 hafta oldu ses seda yok. Vallahi ben 50-100 lira icin bu sekilde gönderi yapmaya utaniyorum ama bu tip insanlarin umrunda degil.