direkt deriye temas eden,hastalık geçebilecek şeyler hariç alınır herşey bence.özellikle ev eşyası,mobilya tarzı şeylerde 2.el çok güzel ürünler uygun fiyatlara geliyor.ben ünideyken bi L koltuk aldım 2. el mesela,bayıldım.3 kuruş para verdim o zaman ve çok rahatdı,çok sevmiştim.sonra memlekete dönünce bi dükkan açmıştım,orada bi çekyat aldım 2.el.bizim evdekilerden iyiydi