Yorumunuza saygım sonsuz haklı olduğunuz nokta elbette var. 20+ Yıllık oyun için 3X.XXX TL civarında para harcadım yani 50 TL'yede sunucu açılabilen bir oyun için bu şekilde para harcadım. 6 Aydır R10'da ve bir çok platformda da araştırma yapıyorum sizin öneriniz varsa hala çözüm aramaktayız.
Sunucu olarak ne kullandınız bilmiyorum ama TR de pek başarılı olabileceğini sanmıyorum