Merhaba, yaklaşık 6 aydır R10 ve harici bir sürü platformda oyun sunucuma yapılan saldırılarla ilgili araştırmalar yapıyorum, ücretli/ücretsiz çözüm yolları arıyorum fakat Multi Theft Auto adlı oyun için saldırıyı engelleyebilecek 1 kişinin dahi olmadığını fark ettim. Şimdi birileri çıkıp insanlar neden yatırım yapsın, kaç yıllık oyun ve benzeri düşüncelerle gereksiz mesajlar atmasın MTA:SA adlı oyun sayesinde bir çok hosting firması ve sektörel işler ortaya çıktı kimse bu işi bedavaya yapmıyor, zaten bu sorunu yaşayan tek kişide ben değilim. Onlarca kişi bu sorunu yaşıyor. Tüm bunlarında aksine yaşanan Türkiye IP Spoof konusunda resmen çok büyük paralar döndüğü için Yer sağlayıcı ISP'ler bu duruma göz yumuyorlar. İçinde bulunduğumuz durum resmen 1 plaka alıp 10 arabaya takmak ve arabalar trafikte denk gelmediği sürece sorun yaşamamak gibi birşey.

Kampanyama destek olmak için: https://chng.it/YqcSxPHsdT