Herkese merhaba. Gerek domain sektörü ve gerekse de blog ile ilgilenmeye başladım. Ve üstünkörü bir şeyler yapıyorum gibi görünüyor (kendimde )
Siz değerli insanlardan da naçizane düşünce, fikir ve önerilerinizi öğrenmek ve buna göre hareket etmek isterim.
Sizce eksik olan veya şunu kesinlikle kullan dediğiniz ne olabilir? Şimdiden hepinize teşekkür ederim
Webtools araçları
Blog