Evin notur hattından bir kablo çekiyorsunuz. (Kontrol kaleminin yanmadığı priz deliği) Eski bir bina herhalde su tesisatı metaldir. Tuvaletin taharet musluğuna da başka bir kablonun ucunu soyup temas edecek şekilde bağlayın. Kabloların 2 ucuna da her bakkalda satılan 3.5 volt akkor ampülden bağlayıp yanacak mı diye test edin. Eğer yanarsa tüm perdeleri ve ışıkları kapatıp bu lambanın ışığında gusül abdesti alın. Ev ile uyumlu hale geçeceksiniz.
Kız arkadaşı ile arayı yapma için de eski kamerasız tuşlu telefonun bataryasını boşaltıp bu 3.5 volt ile şarj edin.(yeniler 3.5 volt ile şarj tutmaz) batarya yarıyı anca geçer, bu telefon ile bir görüşme sağlayın. Sizi enerji bütünleyip bölünmez kılacak. (sadece turkcell' de geçerli.)
Ahı olan dayının enerjisi bittiğinde eve gir çık yapmanız yeterli olacak.
hadi iyi günler....

edit: akkor lamba