Sadece evimiz değil hepimiz ve görebildiğiniz herşey enerjiden meydana geliyor ve ortam enerjisi diye birşey elbette var! Evinizin veya ofisinizin enerjisini ve tabiki kendi enerjinizi değiştirmeniz mümkün, evin içinde adaçayı veya defne yaprağı yakıp 4 köşesinde gezdirmek, sirkeli suya kaya tuzu koyup evin huzursuz hissettiğiniz yerlerine olduğu yerlere koymak( eğer tuz da patlama olursa bilin ki iyi olmayan enerjileri defetmişsinizdir) ve evin yerlerini silerken suyun içine yine sirke ve tuz karıştırmak evinizin enerjisini nötrleyecektir. İnanarak yapmanız önemli, Youtube' da ev enerjisini temizlemekle ilgili videoları izleyebilirsiniz, sevgi ve ışıkla kalın