Çünkü Türkiye de bağış esaslı hiç bir şey yürümez, attığınız site misyonerlik amaçlı ücretsiz dağıtıyor fakat böyle bir şey türkiye de olmaz olursa bile bağış esaslı değil vergi esaslı olur ki zaten kısmen öyle şu an.
Zaten diyanetin haddini aşan bir bütçesi var vergilerimizden aman birde onlar kuran dağıtmaya kalkmasın 10 mislini alırlar.