Merhabalar,

Tasarlamış olduğu mail şablonlarını ufak ufak WHMCS'ye eklemeye başladım ama şöyle bir sıkıntım var. "Fatura Mesajlar" kategorisindeki değişkenleri ben "Genel Mesajlar" kategorisinde ki mailde kullanmak istiyorum bu mümkün müdür acaba?