Diyaneti kapatacağız diyen insanlar laiklik düşmanı insanlardır.Diğer dediğiniz grupta din düşmanıdır.Bunlar ufak bir topluluk.Maksimum 100.000 kişi olsun.Yapılsa en fazla tweet atarlar bir şey olmaz
Bir Müslüman olarak en azından diyanet parayı bu şekilde harcarsın isterim.En azından vergimin nereye gittiğini bilmiş olurum
hocam zaten müftülükler ücretsiz kuran veriyor. bir zahmet gitsin alsın okusun. burada amaç nedir onu anlamaya çalışıyorum (size karşı değil konuyu açana karşı)