delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede diyaneti imam hatip liselerini kapatacağız diyen ciddi bir grup var. çocukları Cuma'ya götürüyorlar diyen bir grup var. bunu yaptığında neler olacağını gel sen hesapla.
Diyaneti kapatacağız diyen insanlar laiklik düşmanı insanlardır.Diğer dediğiniz grupta din düşmanıdır.Bunlar ufak bir topluluk.Maksimum 100.000 kişi olsun.Yapılsa en fazla tweet atarlar bir şey olmaz

Bir Müslüman olarak en azından diyanet parayı bu şekilde harcarsın isterim.En azından vergimin nereye gittiğini bilmiş olurum