Ben yurt dışındayım 2 haftada bir 200 euro atıyorum 206 euro kesiyor. Alışverişlerde vs komisyon koymuyor. Fakat onay sıkıntısı var almanyada vs olman gerekiyor. Ben almanya da değilim ve wise adres onayı yaptırabileceğim bir ülkede de değilim o yüzden artık kullanamıyorum.