Merhaba Arkadaşlar.
Bankalar ve döviz büroları malum kur farkları yüzünden işlem yapılamadığı gibi, bunların dışında bir çok farklı durumlarla sorun yaşayanlar var. Wise üzerinde bireysel hesabı olup, TL yatırdıktan sonra Dolar/Euro dönüşümü yapan var mıdır? Varsa sorun yaşadınız mı? Wise piyasa kuru üzerinden işlem yamaktadır. Burada dolar ve ya euro olarak bekletmek kazançlı olur gibi geliyor. En azından genel oalrak bu tip işlem yapıcak olanlar var ise fikir edinmek adına değerli görüşlerinizi rica ediyorum.
Bol kazançlar herkese...