bazı arkadaşlar sanırım sizi yanlış anlamış. burada siz kitabı kapıma kadar istiyorum gibi bir söylem de bulunmamışsınız. mesela ben de merak ettiğim için incili kutsalkitap sitesinden aldım. ücretsiz bir şekilde yolladılar. türkiyede yaşayan bir hristiyan merak edip almak istediğinde muhtemelen ücret ödeyecektir. burada asla dinen bir yaftalama yapmıyorum fakat bizim ülkemizde sömürü amacı olarak kullanıldığını düşünüyorum.
Beni anlayan tek kişisin valla. onur kardeşim. Benim durumum kuranı kerim alacak kadar iyi. Millet fesat