digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İncil bedava değil.
Birileri sana gönderilen İncil in parasını ödüyor misyonerlik amacı ile.
Kuran'ın basıldığı kağıdın, kapağın bir maliyeti var.
Kargolar olmuş 100 lira.
Her mahallede bir cami var.
Cep telefonunda internetten tüm kuran, tüm ayetler hem orjinal metin, hem Türkçe meal hem tefsir olarak binlerce sitede var.
Sizin amacınız kuran okumak olsa bedava kuran kapıma kargo ile gelmeli fikri peşine düşmezdiniz )))
Boş yapıyon ülkemizde islam dini müslümanlık yaygınlaşsın diye müslüman misyonerlerde çalışsın