CandiceWhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediği evi tutun kirayı alman usulü bölüşün kendi ödesin kiranın yarısını sonra anlar sunduğunuz imkanın kıymetini.. Ben olsam böyle yapardım 😁
Keşke kabul edilse