Ben aşırı imreniyorum, özellikle mobilyayı falan alıp boyayıp değiştirenlere.. hatta evime 20₺ ye bir sehba aldım şahane şuan evde en sevdiğim eşya olabilir kendisi

fotoğrafını da ekledim.
Bence hijyen problemi olmayan her şeyin ikinci eli kullanılabilir.
Retro kim bilir o sehpa neler görmüştür