REPUTED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar attığım twiti 20-30 kişi sabit favlıyor baktığımda hesaplara rt vs yazıyor herhan gibi bir panel vs kullanılmadığını söylediler hesapta bundan nasıl kurtulurum birileri Hesabı karartmak amaçlı böyle bir girişimde buluna bilirmi nasıl düzeltebilirim bu durumu can sıkıcı oldu biraz bi sorun yaratır mı nu buna teşekkürler
hocam her rt leyen panele eklenmiş diye bir kaide yoktur hesabın temiz olduğunu düşünüyorum o hesaplarda rt vs yazmasının sebebi takipçi kasanlar genellikle önüne gelen her boku rt ler ve bunu yapan kişiler tw botları kullanarak yapar yani rastgelen rt ler