Merhabalar attığım twiti 20-30 kişi sabit favlıyor baktığımda hesaplara rt vs yazıyor herhan gibi bir panel vs kullanılmadığını söylediler hesapta bundan nasıl kurtulurum birileri Hesabı karartmak amaçlı böyle bir girişimde buluna bilirmi nasıl düzeltebilirim bu durumu can sıkıcı oldu biraz bi sorun yaratır mı nu buna teşekkürler