oguzhanss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mezuna kaldım bu sene ayt 20 tyt 50 açıktan okuruz keyfimize bakarız diploma aynı zaten. Derde gerek yok heryer uni
hahahaha aynen kanka fazla takmamak gerek gibi