selcukararat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun kanka
mezuna kaldım bu sene ayt 20 tyt 50 açıktan okuruz keyfimize bakarız diploma aynı zaten. Derde gerek yok heryer uni