WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cep telefonu.
Hocam 2.el hariç hayatımda hiç 0 telefon kullanmadım desem inanır mısınız 😅 bence hiçbir sakıncası yok rahatsız olmadım şu güne kadar