philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam asıl problem bağlamakta değil aynı ip den bağlanıp 2 farklı cihazdan login olmanız da yanıltıcıya düşürebilir ve yine hesabın ölme ihtimali var… sonuçta değişken ip olmuyor bu seferde problem mac olacaktır..
Şu anda Türkiye'de bunu yapıyorum hocam sorun olmadı, IP aynı olduğu için sanırım ya da hep aynı iki cihaz göründüğü içinde olabilir hani farklı bir üçüncü cihazın tespit edilmemesi de belki askıya götürmemiş olabilir.