Hocam asıl problem bağlamakta değil aynı ip den bağlanıp 2 farklı cihazdan login olmanız da yanıltıcıya düşürebilir ve yine hesabın ölme ihtimali var… sonuçta değişken ip olmuyor bu seferde problem mac olacaktır..