Bu şartlara gerekirse uyum sağlayabileceğinden emin olmalısınız. Bunu gereksiz yere bir gündem konusu yapıp sizin başınıza sürekli kakmasını bir süre belki kaldırabilirsiniz ama bir süre sonra bu aşılamaz bir problem halini alır ve sizde pişmanlık yaratır. Ama açıkçası ben sevdiğim kişi ve ailesi bana karşı ne kadar yanlış tavır alsalar da ben onların inadına kendi çizgimden devam ederdim ve onların söylediklerine karşı kendi fikirlerimi de savunmaya devam ederdim. İlişkiyi asla koparan taraf olmazdım.
Kırıcı olmadan onlarla bir soğuk savaş sürecini kabullenirdim. Eşimi bu savaştan hariç tutmaya gayret edip onu ılımlaştırmaya çabalardım. Sevgi varsa bunu öldürmeyin, iki tarafın da emeğine yazık olsun istemem.
Umarım bu konuyu aşabilirsiniz, başlangıç için problem evet ama ilerisi için anlattıklarınıza göre bunu aşabilirsiniz. Son olarak her iki tarafı da sağduyuya davet ediyorum, her iki taraf için de hayırlısı neyse o olsun. Her şeye rağmen size bir ömür boyu mutluluklar dilerim.