İkinci el 128gb ramli çift işlemcili sunucu alıp bunu tower(dikey) kasaya geçirdikten sonra sadece programlar için çalıştırmak istiyorum. Sizce performans alirmiyim?
Diğer sorum ise bu anakartlara ekran kartı bulamadım nasıl ekstra 3-5 GB ekran kartı nasıl ekleyebilirim?