hayırlı olsun hocam, biz de bir ay öncesinde nişanlandık söz nişan ayrı ayrı uğraşmak istemedik yüzüğü de tek seferde halletmiş olduk, artık ayrı yüzük kullanılması maddi açıdan zor, geçici yüzük de ayrı masraf ve kullanışsız... bir de yeni trendler var misal incili kurdela isteme sonrası kahve içiliyor ve damat kahve tepsisine tektaş ve gül bırakıyor ( teklifte kullanılan tektaşı tabii ki bu da yeni icatlardan )