Hayırlı olsun hocam.
Yüzük iki tarafa da takılır ve kurdeleyi kız tarafından bir büyük keser. Söz yüzüğü vs. farklı olabiliyor ama artık genelde sadece alyans alınıp söz, nişan vs. aynısı kullanılıyor. Ama bu dediklerim kişiden kişiye, yöreden yöreye değişebilir.
Biz sözde de nişanda da şu anda da aynı yüzükleri takıyoruz. Sözde de yüzüğü eşimin dayısı takmıştı. Makas kesmiyor derler. Biz 200 vermiştik sanırım. Ver geç hocam. Bunlar abartılacak şeyler değil. İstemede tuzlu kahve vb. olursa onu da iç geç. Yanında gelen lokum vs. tatlıyı da yemezsen on numara.
Allah tamamına erdirsin ve hayırlı, güzel bir yuva nasip etsin.
//ekleme
Yüzük de alyans zaten. Klasik.
Sağ olun hocam tavsiyelerinizi dikkate alacağım
Hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin.
Teşekkürler