Merhaba arkadaşlarım, Haziran'ın 4'ünde kız isteme ve sözüm olacak. Bugüne dek sizleri ailem bildim hayatımdaki gelişmeleri sizlerle paylaştım, mutluluğumu, hüznümü ve 6 yıldır bu anı bekliyordum bunu da sizlerle paylaşmak istedim. Yakın bir zamanda kız isteme ve sözü olanlar bana fikir ve tavsiye verirse sevinirim.
Mesela aklıma takılan bir şey var daha önce böyle bir ortamda bulunmadığım için bilmiyorum internette bilgi kirliliği var söz kesilirken yüzük her iki tarafa da takılır mı ve nasıl yüzük olmalıdır? Ben iki tarafa da alyans diye biliyorum ama nişanda da sözde takılan yüzükler takılır ya da yenisi alınır diye biliyorum aydınlatırsanız çok sevinirim