Olayın içinde iken mantıklı bakmanız çok zor olacaktır sizi anlıyorum ama dışarıdan bakan birisi olarak tavsiyem şudur: ardınıza bile bakmadan kaçın. Maksimum bir ay aşk acısı çeker yolunuza bakarsınız.
okurken şalterlerim attı benim. Hem Türkiyeye yerleşeceksiniz hem de aldığınız evi beğenmiyorlar.
Hanımefendinin ailesi iki kuşak evvel nerede ve nasıl şartlarda yaşıyormuş acaba çok merak ettim. Siz de bi sorun isterseniz. 7 kuşak İstanbul burjuvası sanki. Te allam.