Boşuna geçmişsin çok pahalı. Ben 5 yıldır falan Turkcell kullanıyorum değiştirmeyi düşünüyorum, kampayanlar falan birinde pişman olursun çok pahalı ama napalım bi yandan da bununla geldik bununla gideriz.🫤