@ademsahin; Hocam bunlar neden iyi şeyler değil? Örneğin şuanda 64 yaşındaki bir tanıdığım anlatıyor o zamanlarda şuanki TOKİ gibi devletin yaptığı konutlardan almış hatta o zamanlarda kurada yoktu almak istiyorsan alıyordun diyor. 150 lira taksitim vardı maaşım 153 liraydı, ilk yıl çok zorluk çektim ek işlerde çalıştım ama sonraki yıllarda enflasyon öyle bir yükseldi ki eskiden EFT yapamadığım için dolmuşla taksit ödemeye gidiyordum. Taksitim 150 ama oraya gitme maliyetim 10 olunca bir kaç maaşla borcumun tamamını kapattım diyor. Hatta ödediğim para kadar da kömürlük yoktu kömürlük parası verdiler ev bedavaya gelmiş oldu diyor. Tamam Türkiye için iyi bir şey değil ama borçlu için gayet iyi. Ekonominin daha da kötüye gideceğini düşünüyorsanız olabildiğince borçlanın.. Türkiye'de emlak balonu çökecek vs. düşünceleriniz varsa da o zaman döviz endeksli olarak yatırım yapın yurtdışı fonları vs. olabilir. Yani siz istediğiniz kadar diğer ülkeler iyi deyin ben gidip orada yaşayamadıktan sonra bana gram faydası yok.

@hurfikir; Evet kesinlikle pratik zekada çok iyiyiz. Ayrıca cahil cesareti var o cesaret sayesinde bir çok kişi bir yerlere geliyor.