onrsndr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açan arkadaşın yazdıklarının yarısından fazlası olumsuz kalanı da doğru değil.
Yani hiç mi iyi yanı yok? Bu yazdıklarım Türkiye için olumlu olan değil bizim yararımıza olumlu olanlar hocam.